آرزوها
آرزوها



زینگ زینگ زینگ

زنگ تفریحه

درود به شما ، درود به پروانه ی عزیزم

پروانه جانم امیدوارم همیشه طعم شیرین آرامش رو حس کنی و با شادی زندگی کنی

وقتی که دفتر دلمون رو باز میکنی میبینی قالب اینجا تغییر کرده

امیدوارم خوشت بیاد چون من که خیلی ازش خوشم اومده

میدونم که الان توی دلت داری میگی ، هر چی تو انتخاب کنی منم دوست دارم

اما خب ، نظر تو هم مهمه برام

پروانه خانوم من اینقدر خوب و مهربونه که هر چی بگم قبول میکنه

الانم کنار من حضور داره و داره سرش رو به علامت تأئید تکون میده

مگه نه پروانه ؟

پروانه:  درسته ، هر چی افشین جونم بگه

خب ، فعلاً برای امروز کافیه ، من زود برم که اگه پروانه بیاد سرمو از بدن جدا میکنه

زنگ تفریح هم تموم شد من برم قالب وبلاگ رو مرتب کنم

تا وقتی به اینجا اومدی همه چی مرتب باشه

مراقب خودت باش عزیز دلم  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 14 بهمن 1387برچسب:, ساعت 10:9 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar